Saturday, April 22, 2006

Prostě jde o to....

myslíte si že pití je droga? Já jo, ale co je na tom dyš si dám jedno pivo proč to tolik vadí? Dybych si jich dal deset a zapil to třema rumama a dělal tak každý den tak neřeknu těm blbečkům co tvrdí že chlast je zhouba ani slovo, ale dát si jednou za čas jedno pivo to je trest? vím co říkám můj otec se dyš mi bylo šest rozvedl a pravděpodobně se někde uchlastal k smrti...Ale myslíte si že mám proto odpor k chlastu? Ani náhodou..A teď si řeknete že je to tím že k tomu mám genetické předpoklady....prdy a řeknu vám upřímně pokud máte depku a jste totálně v háji nic ale nic vám nepomůže tak jako flaška chlastu.Kdo mi poví co pomáhá líp budu mu vděčný ....Ani kamarádi prostě nic vám tak nepomůže....Ale musí se vědet kdy přestat a to spousta lidí neumí... a to je to proč je tolik ochlastů a takových těch posr. dědků na nádražích a všude prostě nevěděli kdy přestat a můžou si za to sami.