Sunday, August 12, 2007

SLADKÉ BABY A ALKOHOL

Vždy keď mám pochmúrnu náladu
zájdem do baru – do seba hodím rum
A sladkým babám – číslo vytočím
Príďte prosím vás– nech sa nenudím
Dneska nech sa trochu – pobavím

Už zas ten smútok – dušu mi obkľúčil
a ja sa túžim skryť – vo vašom náručí
Len ten váš úsmev – mi pomôže zabudnúť
že môj život ma práve trpkú chuť

A keď po smiechu príde plač
A v srdci z lásky ostal ti len bôľ
Všetky bolesti ti vyliečia
sladké baby a alkohol

A keď po smiechu prišiel plač
A ty nevieš čo máš robiť skôr
Všetky problémy ti vyriešia
sladké baby a alkohol

Už zas zhorel som – na tej otázke
prečo vernosť – dnes nepatrí ku láske
Mám chuť rozbiť a spáliť celý svet
Prečo môj život – nechutí jak med
prečo život nie je sladký ako med

Jedno dievča – mi na to odvetí
Nepoznám šťastie bez bolesti
to všetko pekné – ťa rýchlo omrzí
keď tvoj život nebol aspoň chvíľu zlý

A keď po smiechu príde plač
A v srdci z lásky ostal ti len bôľ
Všetky bolesti ti vyliečia
sladké baby a alkohol

A keď po smiechu prišiel plač
A ty nevieš čo máš robiť skôr
Všetky problémy ti vyriešia
sladké baby a alkohol